Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Πες μου την ώρα...?

Στη σύγχρονη εποχή ο άνθρωπος έχει πάθει μια εμμονή με το χρόνο...παντού υπάρχουν ρολόγια...στους δρόμους, στο μετρό, στα λεωφορεία...όλοι φοράνε ρολόγια...κοιτάνε τα κινητά τους...και παρατηρούν το χρόνο που κυλάει προσπαθώντας να τον προλάβουν!

Ωστόσο όσο πολύτιμος και αν είναι ο χρόνος εμέις θα ασχοληθούμε με τον οπτικό χρόνο που φαίνεται να έχει σταματήσει στις 10 και 10!!!

Έχετε παρατηρήσει οτι σε όλες σχεδόν τις διαφημίσεις, στις ταινίες και οπουδήποτε εμφανίζεται κάποιο ρολόι η ώρα δείχνει πάντα 10 και 10? Εμείς που ασχολούμαστε με θέματα μάρκετινγκ, πιστέυουμε οτι ίσως αυτό οφείλετε σε λόγους συμμετρίας...ωστόσο σας αρκεί εσάς αυτή η εξήγηση?

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θες να σου πω την ώρα εε?? Πρεπει να είναι 3 παρα το βραδυ...αργα ή νωρις? Σχετικά ειναι όλα!!! Δεν ήξερα πως ολα τα ρολογια σταματουν 10 και 10?? Και αυτο γιατι γραφει καλυτερα στο φακο???Ναι δεν λεω συμμετρικο φαινεται αλλα με ποια λογική?
Παντως δεν διαφωνω πως ολα ειναι θεμα μαρκετινγκ....μπορει το 10 και 10 να προκαλει το κοινο όπως το πορτοκαλι χρωμα!!!!Τωρα τελευταια εμαθα πως το πορτοκαλι προδιαθετει τον πελατη να ψωνισει.Και αναρωτιεμαι το κοκκινο δεν ειναι πιο δυνατο χρωμα??

tsilijohn είπε...

Ποιος το ειπε οτι δειχνουν 10.10? Δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο. Αντιθετα ξερω οτι στις ταινιες τρομου συνηθως δειχνουν 12! Λετε να συμβαινει για λογους συμμετριας; Τι ωρα ακριβως;

Ανώνυμος είπε...

Όσον αφορά στο θέμα της σχέσης χρόνου και marketing έχω να καταγγείλω το εξής:σε κανένα -μα σε κανένα-κατάστημα δεν υπάρχει ρολόι!Από το εμπορικό κέντρο της γειτονιάς μου μέχρι το Hondoς στην Ομόνοια!Λες κι ο χρόνος δεν κυλάει όταν ψωνίζεις!'Ενα έχω να δηλώσω:όλος ο κλάδος σας μας ωθεί στην υπερκατανάλωση!

Ανώνυμος είπε...

Τι να σας πω ρε κορίτσια? Εγώ δεν κουβαλάω ποτέ ρολόι μαζί μου. Η ζωή είναι μικρή για να' ναι θλιβερή. Όπως λέει και το τραγούδι "τί ώρα είναι δε θα ρωτήσω..." Αυτα για συμμετρίες και τέτοια δε τα καταλαβαίνω. Εγώ είμαι από χωριό.

maryk-m5040047 είπε...

Δεν φοράω ρολόι, αλλά τι τα θες, το ρημάδι το κινητό είναι εκεί για να μου θυμίζει πως γερνάω κατά ένα ακόμη λεπτό...

Ανώνυμος είπε...

to kokkino to kokkino nai!!!ki ama kremaseis kai ena roloi na deixnei 10.10 naaaa oi pelates meta!!!xoris logiki panta.